تشيع ايراني👈يعني تو هيات بگويند برهنه نشو چون رهبري قلبا راضي نيست (آن هم به صورت فتوا نيست) ولي نميگويند يوسف زهرا از كدام كار ما راضي نيست كه آن را حجره مجازی ( پاسخ به شبهات )
تماس با ما   درباره ما   طرح سوال   حمایت از ما  

  امروز شمسی

امام حسين (عليه السلام) : شما را به كتاب خدا و سنت پيامبرش دعوت مي كنم، همانا سنت پيامبر مرده و بدعت ، زنده شده است.
  احکام  احکام   آخرالزمان  آخرالزمان   زنان  زنان   جهان بینی  جهان بینی   پرونده نقد  پرونده نقد   مشاوره  مشاوره   عکس نوشته  عکس نوشته   خودارضائی  خودارضائی   قرآن  قرآن   بسم الله  بسم الله  

  مطالب برگزيده
میخوام بپرسم حد اصرار بر دعا چیه؟ و اینکه من براورده نشدن حاجتم رو گردن قسمت میندازم چقدر درسته؟
علت های انکار معاد چیست؟
چه باید کرد که از چشم چرانی و خود نمایی زنان جلوگیری کرد؟
زنای ذهن به چه معناست؟
اگر کسی قرضی بدهد آیا می تواند پولش را مطابق روز بگیرد؟
ولايت مطلقه فقيه برداشت فقهى آيت الله خمينى از يك مساله اسلامى است و برخى با آن مخالفند از جمله در معاصرين آيت الله خويى آيت الله شريعتمدارى آيت الله
من از شوهرم سرد شدم. چند بار تو گوشيش پيامايي از ابراز علاقه ديدم هشت ماه كه حامله ام كارم شده گريه ...
سريال در حاشيه بخاطر انتقاد كاملا صحيح ولي طنز از پزشكان حتي در مرحله پخش متوقف شود ولي رستاخيز قبل از اكران هم متوقف نشد.
تشيع زوري يعني برگزاري هفته دفاع مقدس هفته دولت ...دهه فجر و.. كه بعد از انقلاب بوده بدعت نيست ولي مراسم حضرت محسن بدعت است؟
چه نوع عقایدی اگر با عقیده ی ما درتضاد باشند قابل احترام اند؟
انگيزه واسه زندگي كردن ندارم؟ دارم به زور زندگی میکنم باورت میشه؟
بدون آرايش و با حفظ رعايت حجاب و مسائل اسلامي از خانه بيرون مي روم با اين حال مادرم در موردم سختگيري مي كند.
لطفا توصيه هاى عملى و كاربردى كه در رابطه با فرزند آورى وجود دارد بيان كنيد البته به طور مختصر و مفيد.
سوء ظن نسبت به همسری که تمایل جنسی بالایی دارد

  آخرين مطالب
مي خواستم در مورد قانون جذب كه همه جا هم ازش صحبت مي شه نظرتون رو بدونم ايا قبول داشتنش شرك است؟
پسری هستم 17 ساله و معتاد به این عمل زشت اینقده توبه کردم بازم نتونستم کمکم کنید.
برای نزديكتر شدن به امام زمان(عج) باید چکار کنیم؟
داستانهايى كه در كتب و روی منابر از ديدار علما و متقيان با امام زمان نقل مى شود اعتبار دارد؟
برای دیدار با امام عصر چه روشهایی وجود دارد.
با توجه به شرایط اقلیمی عربستان محال است ماجرای اصحاب ابرهه رخ داده باشد.پاسخ های غیر شعاری بدهید.
دعاى اصلى فرج امام زمان (عج) كدام است؟ آيا بايد آن را ايستاده بخوانيم يا نه؟
چگونه اعتقاد به منجى و مهدويت را در دانش آموزان تقويت كنيم؟
آیا امام زمان علیه السلام دین جدیدی را برای مردم می آورند؟
منظور از حوريان بهشتي دقيقا به چه معناست؟آيا واقعا انها زن هستند و با مردان همبستر مي شوند؟ يعني جنسيت دارند؟
  پربيننده ترين مطالب


  ارسال مطلب به ما : چاپ

تشيع ايراني👈يعني تو هيات بگويند برهنه نشو چون رهبري قلبا راضي نيست (آن هم به صورت فتوا نيست) ولي نميگويند يوسف زهرا از كدام كار ما راضي نيست كه آن را

در روايت است كه رسول الله(ص) چوپاني داشتند، روزي به صحرا رفتند تا به چوپانشان سر بزنند. آن چوپان در صحراي خلوت، پيراهنش را در آورده بود. وقتي ديد از دور كسي مي آيد، لباسش را تنش كرد. رسول خدا(ص) هم از دور ديدند كه او پيراهنش را در آورده بود. وقتي حضرت به چوپان رسيدند، او را از كارش اخراج نمود و فرمودند ما چوپان بي ادب نمي خواهيم. آن چوپان گفت: آقا در اين صحرا كسي نبود. ولي رسول خدا(ص) عذرش را نپذيرفتند.

  

تشيع زوري👈يعني شبكه آموزش شهادت مادر سادات را مستقيما رد كرده و علت آن را بيماري ميدانند. انگار نه انگار كه رييس مذهبمان فرمود علت شهادت مادرم ضربه هاي غلاف....بگذريم.💢💥

تشيع ايراني👈يعني ۲۲ بهمن و روز قدس از يك هفته قبل رسانه را احاطه كرده ولي در روز جهاني بقيع، رسانه فيلم عروسي پخش ميكند! ما نمي گوييم روز قدس نباشد! چرا تبليغ روز بقيع نيست؟!💢💥تشيع ايراني👈يعني رحلت آيت الله خميني(ره) تعطيل باشد اما مجلس مثلا اسلامي خواست تعطيلي شهادت رييس مذهب را بردارد كه با واكنش علما مواجه شدند.💢💥

تشيع ايراني👈يعني تو هيات بگويند برهنه نشو چون رهبري قلبا راضي نيست (آن هم به صورت فتوا نيست) ولي نميگويند يوسف زهرا از كدام كار ما راضي نيست كه آن را انجام ندهيم 💥تشيع ايراني👈يعني ما كه اينارو گفتيم متهم ميشيم به انگليسي بودن...!!💢💥تشيع ايراني👈 عزاداري در محرم تا دو يا سه روز بعد از عاشورا درحالي كه اه‍ل بيت اين دوماهو عزا ميگرفتند💢💥تشيع ايراني👈براي مصلحت مذهب راميتوان ضعيف كرد درصورتي كه اميرالمومنين زير بار مصلحت نرفتند.


1ـ فرموده ايد: « يعني شبكه آموزش شهادت مادر سادات را مستقيما رد كرده و علت آن را بيماري ميدانند. انگار نه انگار كه رييس مذهبمان فرمود علت شهادت مادرم ضربه هاي غلاف....بگذريم.»

شبكه ي آموزش كي هست؟ بنده شخصي با اين نام نمي شناسم.

اگر شخصي در شبكه ي آموزش چنين ادّعايي كرده، اسمش را با اسم برنامه و روز و ساعت پخش بفرماييد تا ببينيم واقعيّت دارد يا تهمت است؟ ادّعا بايد اثبات شود.

بر فرض هم كه كسي چنين نظري داده باشد، مگر اظهار نظر، جرم است؟ در دين اسلام و مكتب اهل بيت(ع) مردم آزادند كه نظرشان را بيان كنند. دشمنان اسلام در محضر خود ائمه(ع) نظراتشان را بيان مي كردند و با آن حضرات بحث مي نمودند. افتخار شيعه به همين است كه طرفدار آزاد انديشي است. از يك طرف خودتان اصطلاح « تشيّع زوري» را به كار مي بريد از آن طرف خودتان زور مي گوييد و هر كسي نظر شخصي اش را ابراز كرد مي خواهيد گلويش را پاره كنيد.

به فرض هم که اینگونه باشد اشتباه بزرگی مرتکب شده است و مسوءلین مربوطه باید با فرد خاطی برخورد کنند.



2ـ فرموده ايد: « يعني ۲۲ بهمن و روز قدس از يك هفته قبل رسانه را احاطه كرده ولي در روز جهاني بقيع، رسانه فيلم عروسي پخش ميكند! ما نمي گوييم روز قدس نباشد! چرا تبليغ روز بقيع نيست؟!»

شما لطف كنيد وارد صدا و سيما شويد و براي روز بقيع هم برنامه بسازيد تا صدا و سيما پخش كند. وقتي خود افراد متديّن عرضه ي ساخت برنامه را ندارند، صدا و سيما تقصيرش چيست؟

يكبار ما همين اعتراض شما را به رئيس صدا و سيماي يكي از استانها كرديم. او در جواب گفت: شما متديّنها خودتان وارد ميدان نمي شويد. شما اگر حقيقتاً دغدغه ي دين داريد، فيلمنامه ي اسلامي بنويسيد، كارگردان متديّن تربيت كنيد، بازيگر متديّن تربيت كنيد، تا برنامه ي ديني بسازند، ما هم پخش مي كنيم. وقتي اغلب افرادي كه وارد كار هنر مي شوند افراد غير متديّن هستند، من به عنوان رئيس صدا و سيما چه كاري از دستم بر مي آيد؟

ما هم ديديم كه حقّ با اين مسئول است. او صرفاً كارش مديريّت صدا و سيماست؛ او كه نمي تواند كارگردانها و بازيگرها را متديّن كند. بايد خود متديّنها وارد اين كار شوند تا رئساي صدا و سيما ـ كه افراد متديّني هستند ـ بتوانند از آنها حمايت كنند.

پس باز ضعف و كم كاري و بي عرضگي خودمان را گردن اين و آن نيندازيم. آن كارگردان و بازيگر اهل دنيا، رفته اين هنر را ياد گرفته و حالا دارد طبق فرهنگ مورد قبول خودش فيلم مي سازد، اگر شما متديّتها هم دغدغه ي دين داريد به جاي داد و بيداد كردن مفت و مجّاني برويد اين هنر را بياموزيد و فيلم ديني بسازيد. صدا و سيما، چاره اي جز پر كردن شبكه هايش ندارد. می توانیم بگوییم خب فعلا صدا و سیما تعطیل باشد بعد که فیلم خوب آمد پخش میکنیم. وقتي فيلم ايراني نداشت، مجبور است فيلم خارجي پخش كند.

 

3ـ فرموده ايد: « يعني رحلت آيت الله خميني(ره) تعطيل باشد اما مجلس مثلا اسلامي خواست تعطيلي شهادت رييس مذهب را بردارد كه با واكنش علما مواجه شدند.»

مقصّر كيست؟ رهبر يا شما كه اين نماينده ها را به مجلس فرستاده ايد؟ نمايندگان مجلس، نمايندگان شما مردم هستند و با رأي شما به قدرت رسيده اند.

چرا مردم در انتخابهايشان اشتباه مي كنند؟

چون اهل مساجد و اهل هيئتها به مردم بصيرت نمي دهند. بصيرت كه نمي دهند هيچ، با روشهاي غلطي مثل مردم آزاري، مردم را از دين زده مي كنند. وقتي شما متديّنها مردم را از دين زده كرديد، آنها هم مي روند كساني را براي مجلس و دولت انتخاب مي كنند كه بيايند از اين گونه كارها بكنند.

ما متدینین فقط بلدیم دیگران را متهم به کم کاری کنیم و ذره ای خودانتقادی نداریم.

4ـ فرموده ايد: « يعني تو هيات بگويند برهنه نشو چون رهبري قلبا راضي نيست (آن هم به صورت فتوا نيست) ولي نميگويند يوسف زهرا از كدام كار ما راضي نيست كه آن را انجام ندهيم.»

الف: افراد باادب، پيش مردم برهنه نمي شوند. علي(ع) حتّي بدون عبا هم از خانه خارج نمي شدند كجا رسد كه پيش مردم برهنه شوند. در روايت است كه رسول الله(ص) چوپاني داشتند، روزي به صحرا رفتند تا به چوپانشان سر بزنند. آن چوپان در صحراي خلوت، پيراهنش را در آورده بود. وقتي ديد از دور كسي مي آيد، لباسش را تنش كرد. رسول خدا(ص) هم از دور ديدند كه او پيراهنش را در آورده بود. وقتي حضرت به چوپان رسيدند، او را از كارش اخراج نمود و فرمودند ما چوپان بي ادب نمي خواهيم. آن چوپان گفت: آقا در اين صحرا كسي نبود. ولي رسول خدا(ص) عذرش را نپذيرفتند.

اهل بيت(ع) برهنگي در صحرا را بي ادبي مي دانند كجا رسد برهنگي در مجلس اهل بيت(ع) را.



ب: اگر گوش شنوا داشتيد، بارها و بارها علما گفته اند كه امام زمان(عج) از چه اموري راضي اند. بنده خودم بارها و بارها از تلوزيون برنامه هايي ديده ام كه به اين گونه موضوعات پرداخته اند.

امام زمان(ع) قطعاً از اينكه در هيئتها با آن بلند گوهايي كذايي مردم آزاري مي كنند راضي نيستند. آيا شكّ داريد كه مردم آزاري شرعاً حرام است؟

امام زمان(ع) قطعاً از نوحه هاي دروغي كه برخي نوحه خوانها مي خوانند ناراضي است. مگر شهيد مطهري در كتاب «حماسه حسيني» تحريفات عاشورا را نگفته اند؟ اگر شما نمي خوانيد، مشكل از شماست نه از ديگران. شرعاً بر هر كسي واجب است كه دين را ياد بگيرد و به ديگران ياد دهد. پس چرا تنبلي خودتان در آموختن دين را به گردن ديگران مي اندازيد؟!

5ـ فرموده ايد: « يعني ما كه اينارو گفتيم متهم ميشيم به انگليسي بودن...!! »

خير شما متّهم هستيد به اينكه خودتان را بي عيب مي دانيد و همه را متّهم مي دانيد.

متّهم به انگليسي بودن، آنهايي هستند كه از انگليس دارند بين مسلمانها تفرقه انگيزي مي كنند به نام شيعه. كاري مي كنند كه بهانه دست داعش و امثال داعش بيفتد براي كشتار شيعيان.

متّهم به عامل انگليس بودن آن كسي است كه در نوحه هايش مي گويد: لا اله الّا زهرا، مي گويد: من حسين اللّهي ام. و امثال اين كفريّات كه بهانه دست دشمن مي دهد براي تكفير و كشتار شيعيان.

6ـ فرموده ايد: « عزاداري در محرم تا دو يا سه روز بعد از عاشورا درحالي كه اه‍ل بيت اين دوماهو عزا ميگرفتند.»

اين ادّعاي خودتان با اسناد محكم اثبات بفرماييد. ما كه عمري است با آيات و روايات كار مي كنيم چنين چيزي در سيره ي اهل بيت(ع) نديده ايم، آنگاه شما كه حتّي در ابتدايي ترين مسائل ديني هم لنگ مي زنيد، از كجا چنين مطلبي را يافته ايد؟

7ـ فرموده ايد: « براي مصلحت مذهب راميتوان ضعيف كرد درصورتي كه اميرالمومنين زير بار مصلحت نرفتند.»

مصلحت براي تضعيف مذهب نيست بلكه براي حفظ مذهب است. اگر حاكم اسلامي ـ چه معصوم و چه نايب او ـ ببيند كه براي حفظ اصل دين و مذهب يا براي جلوگيري از صدمات اساسي به دين و مذهب، چاره اي جز تعطيل برخي آموزه هاي دين و مذهب نيست، موقّتاً آن را تعطيل مي كند.

وقتي از دين اطلاعات نداريد، همين مي شود كه هم مصلحت را بد تفسير مي كنيد هم به علي(ع) هم تهمت مي زنيد كه مصلحت انديشي نداشته است. اگر امير المؤمنين (ع) زير بار مصلحت نرفتند پس براي چه 25 سال خانه نشيني را تحمّل كردند و شمشير نكشيدند؟ اگر آن حضرت دست به شمشير مي برند مگر كسي مي توانست جلودارشان باشد؟ آن حضرت مصلحت را در اين ديدند كه قيام نكنند. اين حقيقت را خود علي(ع) در خطبه ي سوم نهج البلاغه با صراحت تمام بيان نموده اند، امّا حيف كه شما از بس مشغول ايراد گرفتن از ديگران هستيد، فرصت خواندن نهج البلاغه را نداريد.

علي(ع) در اين خطبه فرمودند: « آگاه باشيد! به خدا سوگند! ابا بكر، جامه خلافت را بر تن كرد، در حالى كه مى دانست جايگاه من نسبت به حكومت اسلامى، چون محور آسياب است به آسياب كه دور آن حركت مى كند. او مى دانست كه سيل علوم از دامن كوهسار من جارى است، و مرغان دور پرواز انديشه ها به بلنداى ارزش من نتوانند پرواز كرد. پس من رداى خلافت را رها كرده و دامن جمع نموده از آن كناره گيرى كردم و در اين انديشه بودم كه آيا با دست تنها براى گرفتن حق خود به پاخيزم يا در اين محيط خفقان زا و تاريكى كه به وجود آوردند، صبر پيشه سازم؟ كه پيران را فرسوده، جوانان را پير، و مردان با ايمان را تا قيامت و ملاقات پروردگار اندوهگين نگه مى دارد! پس از ارزيابى درست، صبر و بردبارى را خردمندانه تر ديدم. پس صبر كردم در حالى كه گويا خار در چشم و استخوان در گلوى من مانده بود. و با ديدگان خود مى نگريستم كه ميراث مرا به غارت مى برند.»



بعد فرمود: « سرانجام اوّلى (ابوبكر) حكومت را به راهى در آورد، و به دست كسى (عمر) سپرد كه مجموعه اى از خشونت، سختگيرى، اشتباه و پوزش طلبى بود. زمامدار مانند كسى كه بر شترى سركش سوار است، اگر عنان محكم كشد، پرده هاى بينى حيوان پاره مى شود، و اگر آزادش گذارد، در پرتگاه سقوط مى كند. سوگند به خدا! مردم در حكومت دومى، در ناراحتى و رنج مهمّى گرفتار آمده بودند، و دچار دو رويى ها و اعتراض ها شدند، و من در اين مدت طولانى محنت زا، و عذاب آور، چاره اى جز شكيبايى نداشتم، تا آن كه روزگار عمر هم سپرى شد.

سپس عمر خلافت را در گروهى قرار داد كه پنداشت من همسنگ آنان مى باشم!! پناه بر خدا از اين شورا! در كدام زمان در برابر شخص اوّلشان در خلافت مورد ترديد بودم، تا امروز با اعضاى شورا برابر شوم؟ كه هم اكنون مرا همانند آنها پندارند؟ و در صف آنها قرارم دهند؟ ناچار باز هم كوتاه آمدم، و با آنان هماهنگ گرديدم. يكى از آنها با كينه اى كه از من داشت روى بر تافت، و ديگرى دامادش را بر حقيقت برترى داد و آن دو نفر ديگر كه زشت است آوردن نامشان.»

در شگفتم كه با وجود چنين خطبه اي از امير المؤمنين(ع) در كتاب معروفي مثل نهج البلاغه، شما چطور ادّعا داريد كه آن حضرت، مصلحت انديشي نداشته اند؟ آن حضرت براي حفظ اسلام و حفظ اتّحاد مسلمين حتّي از اظهار امامت بر حقّ خودشان هم اجتناب مي كنند. آيا مصلحت انديشي بزرگتر از اين؟!!

آن موقعي كه آن ملعون در را با لگد كوبيد و زهراي اطهر ـ سلام الله عليها ـ بين در و ديوار ماند، چرا علي(ع) دست به شمشير نبردند؟ اگر دست به شمشير مي برند، آيا كسي بود كه حريفشان شود؟ قطعاً نبود. مگر مي شود با اسد الله الغالب در افتاد؟ امّا مصلحت را در آن ديد كه دست به شمشير نبرد. چرا براي دفاع از خودش و همسرش شمشير نكشيد؟ چون مي دانست كه اگر شمشير بكشد، جنگ داخلي پيش مي آيد و در اثر جنگ داخلي، مسلمين ضعيف مي شوند؛ و دشمنان اسلام مثل حكومت روم و حكومت ايران، حمله ور مي شوند و اسلام و مسلمين را از ريشه نابود مي كنند.

علي(ع) حتّي جنگهايي كه عمر با حكومت ايران داشت هم به عمر مشاوره ي جنگي مي دادند. چرا؟ چون اگر چنين نمي كردند و حكومت ايران موفّق مي شد عمر را شكست دهد، و قتي او را شكست داد، تمام مسلمين را نابود مي كرد و اسلام را ريشه كن مي نمود. لذا مصلحت را در اين مي ديد كه به مشاوره بدهد.

چرا امام حسن(ع) با معاويه صلح نمود ولي امام حسين(ع) با يزيد جنگ كرد؟ كداميك كار درست كردند؟

هر دو كار درست كردند، امام حسن(ع) مصلحت اسلام را در صلح با معاويه ديدند لذا صلح نمودند و امام حسين(ع) مصلحت اسلام را در جنگ با يزيد ديدند، لذا جنگ كردند.

روزي حضرت زهرا(س) وارد خانه شدند و ديدند كه علي(ع) زانوي غم بغل نموده اند. فرمودند: اي پسر ابوطالب! چه شده كه مثل جنين در شكم مادر، نشسته اي؟ چرا قيام نمي كني؟ علي(ع) شمشيرشان را برداشتند كه قيام كنند. در اين هنگام صداي اذان آمد. علي(ع) فرمودند: بدان كه اگر قيام كنم، اين صدا براي هميشه نابود خواهد شد. فاطمه(س) عرض كردند: اگر اين گونه است، تحمّل مي كنم. لذا علي(ع) شمشير را بر زمين نهادند.

اگر اين مصلحت انديشي نيست پس چيست؟

باز در جايي ديگر علي(ع) فرمودند: « ... فَنَظَرْتُ فَإِذَا لَيسَ لِي رَافِدٌ وَ لَا مَعِي مُسَاعِدٌ إِلَّا أَهْلُ بَيتِي فَضَنِنْتُ بِهِمْ عَنِ الْهَلَاكِ؛ وَ لَوْ كَانَ لِي بَعْدَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيهِ وَ آلِهِ عَمِّي حَمْزَةُ وَ أَخِي جَعْفَرٌ لَمْ أُبَايعْ كَرْهاً [مُكْرَهاً «خ»] وَ لَكِنِّي بُلِيتُ بِرَجُلَينِ- حَدِيثِي عَهْدٍ بِالْإِسْلَامِ- الْعَبَّاسِ وَ عَقِيلٍ، فَضَنِنْتُ بِأَهْلِ بَيتِي عَنِ الْهَلَاكِ، فَأَغْضَيتُ عَينِي عَلَى الْقَذَى، وَ تَجَرَّعْتُ رِيقِي عَلَى الشَّجَى وَ صَبَرْتُ عَلَى أَمَرَّ مِنَ الْعَلْقَمِ، وَ آلَمَ لِلْقَلْبِ مِنْ حَزِّ الشِّفَارِ. ــــــ پس در اطراف خود نظر كردم، و مددكار و مساعدى غير از اهل بيت خود نيافتم ؛ ناچار ايشان را از هلاكت نگاه داشته و حفظشان نمودم. و اگر بعد از رسول خدا صلى اللَّه عليه و آله و سلّم، عمويم حمزه و برادرم جعفر براى من مانده بودند با او (خليفه اوّل ) از روى اكراه و اجبار بيعت نمي كردم، و لكن من به دو مرد جديد العهد به اسلام (تازه مسلمان) ، يعني عباس و عقيل مبتلا شدم. پس حفظ اهل بيت خود را در نظر گرفتم، و از خار و خاشاكى كه در چشمم ريخته شد چشم بر هم نهادم، و جرعه هاى غيظ و غصه را با گلوى گرفته و فشرده فرو بردم، و صبر كردم صبرى كه تلخ تر از حنظل و دردناكتر از كارد برنده بود.» (كشف المحجة لثمرة المهجة ، ص 247)

اگر اسم اين كار، مصلحت انديشي نيست پس چيست؟ آن حضرت مي بينند كه اگر قيام كنند براي گرفتن حقّ امامت، اهل بيت(ع) در معرض نابودي قرار مي گيرند و نسل امامت ريشه كن مي شود. لذا مصلحت را در اين مي بينند كه اهل بيت رسول الله(ص) و نسل امامت را حفظ كنند. چرا كه بقاء اين نسل از امامت خود علي(ع) مهمتر بوده است. اگر اين نسل نابود مي شد، مساوي با نابودي كلّ اسلام بود. لذا حضرت، 25 سال از گرفتن حقّ خود اجتناب نمودند تا اصل امامت و نسل ائمه را حفظ كنند.

 شناسه : 417    مشاهده : 480    انتشار : 20/7/1394        آرشيو پرسش های رایج        آرشيو همه مطالب

  تشيع ايراني👈يعني تو هيات بگويند برهنه نشو چون رهبري قلبا راضي نيست (آن هم به صورت فتوا نيست) ولي نميگويند يوسف زهرا از كدام كار ما راضي نيست كه آن را
  سريال در حاشيه بخاطر انتقاد كاملا صحيح ولي طنز از پزشكان حتي در مرحله پخش متوقف شود ولي رستاخيز قبل از اكران هم متوقف نشد.
  تشيع زوري يعني برگزاري هفته دفاع مقدس هفته دولت ...دهه فجر و.. كه بعد از انقلاب بوده بدعت نيست ولي مراسم حضرت محسن بدعت است؟
  انسان با این کوچکی چگونه می تواند به خداوند عشق بورزند؟؟؟
  چه نوع عقایدی اگر با عقیده ی ما درتضاد باشند قابل احترام اند؟

   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

صفحه نخست  |  جستجو  |  تماس با ما  |  درباره ما  |  طرح سوال  |  حمایت از ما

قرآن   |    خودارضائی  |    عکس نوشته    |    مشاوره  |    پرونده نقد    |    جهان بینی   |    زنان   |    آخرالزمان  |   احکام

چقدر خوشحال خواهیم شد اگر به نشر این مطالب بپردازید، البته بدون تغییر در محتوا

ذکر منبع با فضیلت تر است


برنامه نويسی : اصفهان هاست